fredag 21 oktober 2011

In & Ut pt 2


Alltså, min lilla försäljning är till viss del till för nollstatus. Det innebär alltså jag vill ha in dessa till samlingen... Samt en turbanformad mössa som jag hittade på Stadsmissionen. Om de nu finns kvar. Det får ödet bestämma.


Älskar färg, form och mönster på denna! Dessutom, perfekt passform! Sitter precis lagom tajt!
[Dvs blåser inte av/stryper inte blodtillförsel till topphjärndelar]



Den här hatten är speciell, liksom lite angora hårig och fint mönstrad i grått och vitt. Ullig och gullig och ser liksom delikat ut. 


Så.. vi får väl se vad som kommer in... 

2 kommentarer:

Styleabaad sa...

Åh den där vinröda är helt perfekt! Jag ska också försöka sälja av lite grejor hade jag tänkt, måste ta tag i det snart!

Ha en nice fredagskväll!

Ej Utgivet Material sa...

Visst är den! Känns lite Elsa =) Hoppas din helg är skön! Verkar så..