onsdag 5 oktober 2011

Je ne regrette rien!

Dagens tema! Jag ångrar inget. I eftermiddag ska jag jobba en sväng på Ag47. Via deras facebooksgrupp har jag fått nys om att damerna producerat dessa fina smycken på temat  No regrets. Jag älskar det! Helt klockrent. För så är det ju. Ånger leder oftast inte framåt, vad vi har gjort har skapat den vi är. Misstag är lärdom. Så i eftermiddag ska jag alltså få bländas av dessa gobitar.  


Non, je ne regrette rien. Såsom Den lilla Sparven [Edit Piaf] sjunger. Inget att ångra. Kanske blir det även musiktema på detta i butiken idag!


Så ballt, lika örhängespluppar men den ena har lååång kedja. 



Har ni något att delge på temat Inget att ångra? 

1 kommentar:

Styleabaad sa...

Jag kan ångra en del... men sen tar jag mig alltid samman och tänker nej, jag gjorde det bästa i den situationen och nu är det bara att gå vidare! Det tjänar verkligen inget till att gå runt och ångra saker...