fredag 7 oktober 2011

Purple Haze - Följetongen.


Jag och lila. När ska denna kärlekshistoria ta slut? Kanske aldrig. Låt oss hoppas. 


För allt i världen försökte jag få ljuset att falla rätt på dessa strumpbyxor som är typ samma lila som på kjolen, men det ville sig inte. 


Halsbanden faller in lite i mönstret här men det är en ametist i kedja från mamma och ett halsband med blåa pärlor som jag fick i julklapp av fästmannen. 


Och så min favvotopp från Indiskas rea som jag fick av mor min. Batik + Lila = Hit!


Till det, vintage trenchcoat från Myrorna, gul födelsedagsväska och pjucks från Indiska.


Ja, och kjolen då... kan inte erinra mig om det är ett Tradera-kap eller Myrorna-kap. Hursom ett kap! 

4 kommentarer:

Janna sa...

men åh! jag blev besviken när jag förstod att strumpbyxorna inte var så där starkt blå. "fan vad coolt matchat" tänkte jag. coolt var det väl ändå, men med blått till...mmmm! :)

till-vidas-ara sa...

Fina fina! vilken härlig outfit! blev glad som en lärka nu och ska nog ta på mig lite kalaskläder när jag duschat :)

kramar en fredag, Lycke

Styleabaad sa...

Kan aldrig slut älska lila!! You look fab girl! Älskar den där batik-toppen! Ha en fin helg!!

Ej Utgivet Material sa...

Janna: tänkte också på det när jag såg bilden, att det vore sniiigt att ha!
Lycke: härligt att kunna sprida lite glädje!
Elsa: Javisst gör vi! tack och hoppas du fick en skön hösthelg!