måndag 10 oktober 2011

Lately... through Instag:ram


Förra veckan fikade vi på ett ställe där visdomen var ironisk

.

Promenerade på Långholmen där blommorna spretade på sig i all sin prakt



Spenderade extra långa mornar i soffan


och en solig eftermiddag på en varm uteservering


Hemma lös solen på alla små ting och växterna blev glada



jag åt massa frukt och nötter hela veckan medan älsklingen käkade tuggummi



Disken och nästan allt annat också var färgkoordinerat i blått.
Som vanligt funderar jag lite extra över hur det blir just så.


Vi stängde av tvn och spelade spel på kvällarna




En svan var föga medveten om att dess långsamma sim bildade ett vackert stilleben på en glitterklar mälare


Det har varit fantastiska skyar som ser ut som motorvägar med moln som avgaser.



Röda löv har börjat brinna på husväggarna


I helgen avnjöt vi vår första live-experienced rugbymatch!


På söndagen gick min han sin första thaimatch!
Han vann inte men gick ut ur ringen med en bra känsla, 
det var en bra första match och jag var så stolt över honom! 

2 kommentarer:

Styleabaad sa...

Jag diggar er diskho!

Ej Utgivet Material sa...

hihih vi med! extra fet är den!