torsdag 20 oktober 2011

In & Ut

Hörni, jag vill köpa minst två hattar som jag tänkte visa sen i inläggesdelen "in", med detta kräver att något åker ut, för att inte anstränga ekonomin ytterligare... Därför säljer jag av några mina fina godbitar... Några av dessa ligger ute på blocket och även på facebook, så det är först till kvarn! hepp hepp! 


Nu säljer jag min fina gammelrosa dunjacka. Den är en storlek large men funkar för medium oxå. Kortjacka med lite fejkpäls runt luvan, väldigt varm och perfekt för kylan som kryper fram nu! Av märket Isabell Kristiansen. 300 kr.

Säljer även ett par knappt använda, sjukt snygga orginal adidasstövlar. De är bruna i mocka och quiltat syntetsmaterial med metallicrosa revärer baktill och snörning för dekor framtill. En dragkedja på sidan gör att de är lätta att sätta på. Köpte dem för små tyvärr, en storlek 39 av den mindre sorten. Höstens snyggaste och bekvämaste stövlar förmodligen! 400 kr.
300:-




Klänning, stl. 38 (S), dam
Orginal Vintage klänning från Narbonne, Prune
Boutique. Inhandlad på vintagemässan, knappt
använd men har tyvärr blivit lite för liten över
bysten för mig. 80 cm över bysten, 143 cm lång och
ca 100 cm stuss. Jag är vanligtvis en storlek 40,
så denna borde passa någon i storlek 38 perfekt.
Färgen och mönstret är fantastiskt och tyget
lämpar sig perfekt för lite höstkyla!
400:- 





Skinnjacka/kavaj, jävligt stilig av märket Anonymous. Svart med tre knappar, storlek Medium. Blir din för 150 spänn. SÅLD!






Brun glaskaraff med tillhörande fyra highballglas. De har alla som en skinnklädsel med en symbolen för lilja på. Dessa går att ta av när de ska diskas. Karaffen har en fin träkork som är helt intakt. Perfekt för en fin servering till middagen! 200 Kr bara för dig!

Maila eller kommentera här så fixar vi en deal!

Inga kommentarer: