söndag 2 januari 2011

En resumé : pt 2 April- Maj


I April gick jag på Bounce sista show i min gräddvita stass


Jag blev nostalgisk när jag insåg att jag verkligen skulle flytta ifrån min ungkarslya och höll ett litet tal.


Men var oerhört lättad över att lämna denna för att starta mitt nya liv.


Vi packade även ihop min hans lya och sålde till högstbjudande


Länsade en antikvitetsaffär som skulle läggas ned



Vi hippade en mö -just denna TuvaMinnaLinn


För att sedan sätta igång med vårt nya!


Jag packade medan min han renoverade


Och njöt av nya utsikter!


Sprang även på arbetsintervjuer varvat med studentfester i början på juni


För att sedan hitta den plats där jag spenderat alla dagarna denna höst.

2 kommentarer:

Emmie sa...

vilket spännande år! jag kanske också skulle ta och resumera lite, så man ser sånt som är fint och kan vara tacksam för över i det gångna året!

Ej Utgivet Material sa...

Ja verkligen! Det har hänt massor detta år =) Det är verkligen lite med skräckblandad förtjusning man tittar i backspegeln. Men ändå nyttigt tror jag. Att man ser hur man kommer förbi alla svårigheter och går vidare till nya utmaningar!