lördag 22 januari 2011

Happycolors!


Igår drog jag på nästan alla mina favoritsmycken.


Målade på mig lite extra ögon.


Och packade med mig presenter till två fina donnor som fyller år.


Sedan gav vi oss iväg till den ena donnans födelsedagskalas.
Detta paket fick hon. En halv silversked i ett halsband som jag tyvärr inte har någon bild på.
 Men det är från Happycolor och då får man också en sådan här fin personligt sydd påse till. 


Här är presenten till den andra födelsedagsdonnan, TuvaMinnaLinn.
Också en väldigt personlig present, som jag hittat efter ordentligt sakletande, på Kungsholmens Antik, en extra ovanlig variant fick jag dessutom veta av butikens ägarinnna. En hint om vad det är, går att finna i detta inlägg.


Sedan blev det kalas hela kvällen och idag är jag precis sådär lagom sliten... !

3 kommentarer: