måndag 24 januari 2011

LikeableThings


I Fredags var jag förbi på Stadsmissionen med ett uppdrag.
Jag hittade förstås lite extra.


En alldeles delikat skål.



Just en sådan tålig sak för mjölken till kaffet, det är viktigt att den fungerar både i micro och diskmaskin. Denna helt nya men begagnade Himla-kanna lämpade sig utmärkt, tyckte jag.


Min han ville ha en slips och jag fick det ärofyllda uppdraget att lösa biffen.
Jag kunde förstås inte bestämma mig så det blev tre.


Denna polyesterpärla från Stadsmissionen Hantverkargatan var min favvo.


Denna vackra ram roffade jag också åt mig.



Finast är den guldspräckliga grunden.


Det här armbandet kändes också som om det var signerat med mitt namn.


Fyndig Fredag på Stadsmissionen helt enkelt.

6 kommentarer:

Emmie sa...

finfina fynd! speciellt armbandet, som du säger, ditt namn stod ju skrivet på det!:)

Ej Utgivet Material sa...

Eller hur! Visst var det så. Ett kall typ!

Styleabaad sa...

Mmm grymma fynd! Armbandet är verkligen to die for!

Ej Utgivet Material sa...

Så kände jag med! För ynka föri spänn!

TuvaMinnaLinn Vintage (a love story) sa...

Delikat är ett ord jag använder allt för sällan.
Fina saker du, glöm inte att rama nått i ramen...det gör alltid jag:/

Ej Utgivet Material sa...

Fint med delikata ting!

Ingen risk, har för mkt att rama in, svårbestämt, men har iaf hittat en speciell plats till ramen, som ett försiktigt första steg :)