söndag 9 januari 2011

Förlovningsfest!

Igår hade vi förlovningsfest; a love celebration!




 Mamman var tidig med fina presenter till nyförlovade, såsom ett presentkort på Claes Ohlson! Hon vet vad man behöver hon.


Fina Mitra med Clara var först! Med en fin hembakad kärlekskaka.


Mitra berättade så fint att man förlovar sig när man är kär!


Och jag är ju kanske kärast i världen.
Så jag hade gjort en liten kärleksvägg med memoria.




Anders, min brudtärneman, kom med världens största rosor!


Som en lite människa i storlek ungefär!


Sexy Sad girls. Men det är bara en look.
För egentligen såg det ut såhär..


Nyopererat knä och lila strumpbyxor: mycket het kombo.



Vi brassade på fredspipan.


Farbror MysMys Mach var på plats och spred good vibes!


Samt alla andra fina!





Nygifta Klas & Martina!



Skål i spegeln .. ?


De som posar för kameran är också gifta...



Vi hånglade lite mycket.


Sedan blev det dans a la Kungholmsflikkorna Lady Gaga Möhippespecial!


Hysteriskt kul och osynkat; I wouldn´t want it anyother way!



Med en avslutande golvdans.
[of course]


Dagen efter: ett hem fyllt av blommar och glada hjärtan! Tack alla fina, ni värmer så bra!

7 kommentarer:

Emmie sa...

men så himla härligt! fantastiskt. och fantastiskt fint med kärlek, jag blir alldeles glad!

sandra sa...

Åh Gumms.. Jag var där i mitt huvud heeela kvällen<3

Jempa sa...

Underbart Leila!!! Så fina ni två ;)

TuvaMinnaLinn Vintage (a love story) sa...

Vad fint att det blev en så lyckad kväll, ledsen att ingen av oss made it.
Men det lär bli fler tillfällen att skåla för detta innan någon har hunnit säga "ja".

Kram.

Styleabaad sa...

Åh vad mysigt - kärleksfest - den bästa sortens fest!

Anonym sa...

Hej igen
Skulle maila dig ang. ringen men finner ej din mailadress. Klickar jag på email här på din sida händer ingenting..
Mvh /M

Ej Utgivet Material sa...

Tack hörni de var verkligen bästa fest!
M; skicka till denna adress: salmi84@hotmail.com