söndag 30 januari 2011

Livet - som en ljuv käftsmäll.


Söndagen började med en svettig källare och lite sparring med min bästa sparrpartner.
Han som är min partner i livet också och kan ta emot allt. Både smällar & kärlek.
[Och ge tillbaka också... det är viktigt!]


Sedan ville han rulla omkring på plastmattor med andra män,
så jag passade på att hejja på en efterlängtad vän. Solen. Hej hej!


Solen var generös denna dag och sken på minst halva Mälaren.
Där folket njöt av livet på isen.


Som ni ser var det är det numera mer poppis att gå på vatten än asfalt.
Stockholmarna bejakar vintern minsann.


Jag gick i snabb takt på asfalt och kände att idag, idag har jag banne mig levt.
[Kärleken, kampsporten, solen och en latte på det, har den effekten på mig]

2 kommentarer:

Emmie sa...

ljuvligt med sol!

Styleabaad sa...

Ser himla härligt ut! Solen och kärleken är fina bränslen!