lördag 15 januari 2011

Gifts From Qatar

Min vän Janna var i Qatar över jul och nyår. Jag fick ett sms där det stod ungefår såhär: 
" Vart jag än går ser jag saker som påminner om dig! Jag tänker att det här skulle Leila älska!"
Jag svarade ungefär såhär:
" Köp vad du tror jag gillar, jag betalar!"

När hon kom hem fick jag dessa guldklimpar, som en förlovningspresent typ. Himla fint!


Ett fantastiskt kuddöverkast som jag tycker fungerar minst lika bra som duk!


Jag älskar pärlorna som ser ut som elfenben.


Kroken med kvinnan hade jag sedan tidigare, de andra fick jag från Qatar och de
matchade ju helt fantastiskt bra! Dessutom hade jag tidigare tänkt att det behövs nog några fler krokar på den väggen.



Denna speciella kakelplatta passar utmärkt som underlägg på vårt blåa indiska bord.
 

Tack snälla Janna! Det finns inget roligare än sådana personligt utvalda presenter!

2 kommentarer:

Emmie sa...

åh, vad fina! kul med grejer från andra länder!

Janna sa...

Vad fint det blidde!
Åh, om det var något de kunde där så var det kakel. Så fina kakel överallt. Jag dog tre gånger.