tisdag 4 januari 2011

En resumé pt 4: Juli- Aug

Nyårskrönikan över kanske det mest händelserika året ever fortsätter...
[åh du härliga sommartid, känns lite overkligt med dessa bilder just nu..]


Hemma i Stockholm i Juli fortsatte vi att gå på softa konserter.


För att sedan packa in oss och barnen i bilen ner till Västkusten


Vi njöt av billiga loppisar


Träffade gamla vänner och släkt


För att sedan komma hem med vår underbara fynd


Bara för att sedan hoppa på svarta faran nedtill väsktusten igen


På en Harley kommer min Han till sin fulla rätt


Med annat färdmedel tog vi oss över till Helsingör och Köpenhamn


Där vandrade vi utmed de finaste husen och tittade på loppisar på med röda mattor


Sedan kom vi hem till Storstan och där var det dags för Pride


Jag övade också mycket på att sminka en blivande brud


Hon fick öva på att bli Lady Gaga för en dag


För att sedan gå fram till altaret med sitt livs kärlek


Min han var också extra kärleksfull och  jag fick plats på hans tummar


Sedan nyttjade vi varje augustikväll till att klämma ut sista solstrålen

2 kommentarer:

Styleabaad sa...

Du är så himla brun och snygg på dessa bilder alltså... vill bara ha sommar nu!

Ej Utgivet Material sa...

Tack snälla du! Jag mår helt klart bäst av sommar! Som du säger, det är något med solen och huden och inre välmående....