måndag 3 januari 2011

Bloggen må du leva!



Tidigare har jag haft en header som min kompis Matilda gjorde till mig en gång för länge sedan. Matilda kan verkligen det här med photoshop. Hon kommer från samma konstnärliga bakgrund som min kära vän Agnes, de har till och med gått i samma bild och form - skola back in the days! Agnes känner jag från gymnasiet och hon läser på Konstfack as we speak och är ett naturligt geni med pennan. Ni missade väl inte hennes julkalender? Agnes blogg hittar ni här, hon är otroligt duktig och har skissat ihop dessa fina bilder åt mig. Detta lagom till att bloggen fyllde ett år i december!
Styleabaad fyller ett år idag som blogg, så grattis till ett framgångsrikt år! Härligt med alla denna kreativitet som flödar.

3 kommentarer:

Emmie sa...

ojoj, jag skriver det igen, gillar verkligen det nya! och så kul med ettårsfirande lite här och var! grattis i efterskott!

Styleabaad sa...

Grattis i efterskott!!!!!

Ej Utgivet Material sa...

Tack Emmmie! Du sprider bara glädje!

Desamma Elsa! hihi, härligt!