torsdag 13 januari 2011

Efterlängtad


Igår fick jag ett paket på posten! Gissa om jag gissade vad det var!
Kommer ni ihåg att jag vann en tävling..? Refresha memoriet HÄR.


När man öppnar ett paket och möts av dessa färger och tryck, då vet man, att detta kan bara vara ifrån en person! Elsa från Styleabaad.


Så Indien kom äntligen på posten!
Fint inslaget i guld och rosa. Minst dubbelt så fin som jag trodde, med den härliga skinnlukten och de starka färgerna från Indisk bazaar. Jag älskar den! Tack Elsa!


2 kommentarer:

Styleabaad sa...

Åh vad glad jag är att den kom fram i fint skick! Den hör hemma hos dig, det gör den verkligen! Enjoy! xxo

Ej Utgivet Material sa...

Den kom fram säkert och vackert och jag sniffar o stirrar på den o längtar efter osnöigare väder så man kan flanera med indien i handen =)