onsdag 5 januari 2011

En resumé pt 4: sept - okt

Sedan blev det helt plöstsligt mitt i hösten..


Nu var det nästan nästan helt klart därhemma!


Jag kittade mig för jobbet..


Vässade klorna för att vara vass på kundmöten


Sedan var det ett viktigt val, och jag vässade klorna ytterligare för en viktig ståndpunkt


En annan viktig händelse gick av stapeln; Vintagemässan!


Jag hade ett starkt behov av fredagsmys


 såg till ha över mina fina vänner besök


det blev kantareller och lingon väldigt ofta till middag..


och jag hade massa lila på mig som vanligt


kragen blev också en del av mitt favoritkitt


och även turbanen; mitt vintagemässefynd!
Samt vit kappa nummer ett!

2 kommentarer:

Styleabaad sa...

So gorgeous i den där turbanen och kappat alltså... Jag blev så inspirerad att jag var tvungen att skaffa mig en liknande turban... kommer en outfitpost om det väldans snart :)

Ej Utgivet Material sa...

Åh gosh så kul ! Jag unnar varje flikka en redig turban! Det är inte mer än rätt! Sååå rätt..