fredag 7 januari 2011

En resumé : last part Nov - Dec

Så kom vi fram till årets slut, som känns som om det var bara för en liten stund sen ..


Novembermånad började hemskt tråkigt med svårt sjuk katt. Vilket resulterade i flera dyra djurakutsbesök och tillslut inläggning för att han äntligen skulle bli frisk...


Sedan kunde vi glatt ut och flanera på helgerna igen!


Anders kirrade musche och det älskade vi!


Min Han blev med nytt och bättre jobb!


Jag klädde mig mest i lila och längtade massor efter julmys!


Anders och jag såg Yelle live, vilket nog var årets bästa konsert.


Sedan blev det äntligen dags för julmys varje helg fram till jul!
Saffran-chokladglöggen blev snabbt min favvo.


Adventsfika hos Anna med finaste små kopparna.


Min första julgran!

Julafton blev årets roligast event!


Sedan åkte vi till Tallinn där årets kärleksfullaste stund tog plats i den branta gränd.
[Jag sa ja!]


Vi kom hem lagom till nyårsafton!


Det var det året!
På många sätt ett helt fantastiskt år med stora förändringar i min omgivning.
Det här året kommer bli spännande det med, jag ska skriva C-uppsats, försöka komma iväg på ett bröllop utomlands, planera bröllop, jobba igen och vem vet vad mer som väntar runt hörnet!

4 kommentarer:

Janna sa...

Oj! Jag glömde kolla på era ringar i onsdags. Jag har liksom aldrig riktigt fattat att man ska kolla på dem, haha. Får kika på lördag! kramers

Emmie sa...

åh. så spännande!! ringarna ser oerhört intressanta ut, får man veta lite mer om dom?

Styleabaad sa...

Härligt! Ser fram emot att följa er i era bröllopsplaner och annat spännande i det nya året!

Ej Utgivet Material sa...

Absolut! Ringarna kommer gå ett helt eget inlägg såklart! De bär också en speciell historia! Bröllopsbestyr lär det ju bli mkt utav framöver ! Härligt!