måndag 3 januari 2011

En resumé pt 3: Juni


Juni var kanske årets mest händelserika månad, så den fick ett helt eget inlägg.


Jag blev med jobb! Efter x antal intervjuer, begåvningstest och personlighetstester...puh!


Vurmas Bar fyllde år, det kändes lite som "vårt" ställe, så självklart var vi där.


Vi var på nytorget nästan jämt och drack myntajuice på Gildas


Vart vi än tog oss så cyklade vi, min han är väldigt bra på det visade det sig.



Bland annat cyklade vi mycket till


Vårt kök såg ut såhär...


Så varje kväll var vi hos mamma eller hos Serdan som gör världens bästa sushi.


När min han fyllde år fick jag nog av temporära kökslösningar, så blir det ju ingen födelsedagsfrukost gjord tänkte jag och så bjöd jag honom på ett cellbesök på Långholmen.


Sedan tog det ine lång tid innan det blev klart där hemma!


Lyckan var total och det skålade vi lite på!


Senare i junimånad skulle andras lycka firas; kungabröllop.






6 kommentarer:

Emmie sa...

fantastiskt!
gillar nya layouten också!!

Ej Utgivet Material sa...

Tack fina du! Vad kul! Det är min kära vän Agnes som slagit till med sitt konstnärliga geni igen!!

Styleabaad sa...

Hey vilken snygg header!! Grattis till den!!

Ej Utgivet Material sa...

Tack den får inte riktigt plats än men Agnes är grymt duktig!

Agnes sa...

AAhhh sommar!!!! jag dör!

Ej Utgivet Material sa...

Ja man längtar gaaaanska mycket nu!