söndag 17 april 2011

Extra Specials

Jag har några extra specials som jag vill presentera för er...


Fredde. Man hittar honom på kvarterskrogen den fina, alldeles försent, och har inte tofflor på sig så kan man få se han dansa om man har tur. Det är han himla bra på. Fredde kan man också prata om de riktigt viktiga sakerna, så han vet om saker om inte många vet, han är en sådan man ringer om det gäller livet.


Hanna. Min fina ex-roomie från första lyan, som jag saknar oftast på vardagar.
Henne vill jag berätta allt viktigt för och samtidigt bara hänga med och göra nästan ingenting.


Janna. Min toastmaster to be. Vi har känt varandra för länge för att vara artiga, och hon är en av de roligaste människorna jag vet. Titta bara här, hon stretchar efter en svängom på hemmafesten.


Anders och Agnes. Så kloka och roliga så man blir skrattnödig som jag blir här. Till tårar.
Anders, är min brudtärneman och den som har de klokaste råden, bästa lösningarna och alltid frågar rätt frågor. Han är nästan lite utav min karriärsrådgivare.
Agnes, min kreativa för bröllopet, som alltid har en illustration i bakfickan och gett mig så mycket fint. Hon är smart och rolig i kombination, en tvillingsjäl i alla självklarigheterna.

Efter att ha rafsat igenom en del gamla bilder inser man vilka roliga och fantastiska människor man är omgiven av. Jag har tur, jag har en massa fler också, än just de, ni ser här också. Positiv energi kallar jag dem!





4 kommentarer:

Hanna sa...

Älsklingsvän, du är bra fin du!

Janna sa...

Åh! Vet du vad! Jag sitter av en slump och lyssnar på "Friends forever", du vet den där graduation-sången, just nu, tror inte jag hört den på flera år. Och så klickar jag in mig på din blogg och så har du skrivit så där. Det blev nästan lite mycket!

Det värmer att höra att man är extra special. Fina du. Och fina swimsuit-dress!

Tack för igår!

Kram

Emmie sa...

Fantastiskt hur du beskriver dina fina vänner!! vilken ynnest att få ha sådan positiv energi runt omkring sig!

Ej Utgivet Material sa...

Det är en enkelt med fint folk.. Det är det som är det vackra. Pusspåer.