fredag 15 april 2011

Vintagemässan



Om livet. Som går vidare..katten solar sig, jag transkiberar intervjuer, mamma ska lyssna på Dalai Lama och imorgon är det vintagemässan.

Nu har ni sista chansen att tävla om biljetter till Vintagemässan! Dra iväg ett mail om ni är sugna på att flanera bland kläder och ting med tidsanda! "Maila-Leila" knappen hittar ni i högermenyn. Vinnarna utannonseras vid tre-tiden, ni får även ett vinnarmail! Skynda Fynda! Lotteri Lottera.. eller vad man säger...

Senaste omgången av Vintagemässan så hittade jag dessa godbitar...



Favvohvudbonaden, Turbanen.


Det vackraste tyget och mönstret.



Och denna vackra blommiga skepnad på rea!

3 kommentarer:

Janna sa...

Nu har jag tävlat.

Sheila sa...

Så kul! :D
Jag tänkte åka dit men tror inte jag har så mycket energi.. från Uppsala. Men jag hoppas det blir en grym mässa, skulle jättegärna vilja gå :)

Kram

Ej Utgivet Material sa...

Hoppas du kom! Fint var det :)