fredag 15 april 2011

Vinnarna!

Att det ska vara så svårt att välja! Som tur var har jag hela fem biljetter till fri entré på Vintagemässan att dela ut så jag har försökt att sprida ut dem så mycket som möjligt..

Första vinnaren blir Janna, som skickade den här, helt fantastiska bilden!
Med en förklarande text till, som verkligen ger skäl till hennes vinnarskalle och stridsvilja!


"Jag bestämde mig för att springa högst upp på toppen av sanddynen "för att jag ville". Lee suckade åt mig och sa att jag skulle ångra mig. Halvvägs upp ville jag dö för det var så jobbigt. Men nu är det ju så att jag inte kan ge upp, mest för att inte visa mig svag, så jag sprang vidare. Jag tänkte inte börja gå. Jag kom upp till slut, och fem minuter senare kom Lee upp. Då låg jag fortfarande och hyperventilerade. Men det var det värt för det var sjukt fint där uppe. Men jag hade ju kunnat gå..."

Sen så vinner även Kajsa hela tre biljetter! Hon ville nämligen bjussa sina närmsta vänner från Göteborg på en sjysst upplevelse så det är klart ni ska partaja i vintage!

Tillsist vinner Lydia en biljett också, hon behövde en liten pepp förstod jag! Pepp!

Grattis Janna, Kajsa och Lydia! Hoppas vi ses imorrn!

1 kommentar:

Janna sa...

Åh tack!


Betänk också att det var i Australien på försommaren. Typ 30 grader.