tisdag 12 april 2011

Spanien-fynd!


Denna outfit är faktiskt inte ett Spanien-fynd, utan det jag reste,dit och hem , i.
 Älskar helllånga kjolar, det är så ruggigt bekvämt. Inget vintage eller second hand här inte; kjol och örhängen från H&M och body från Gina.


Väskan hittade vi i en marockansk väskbutik [såklart..]. Jag fick den av mamma, som en tidig födelsedagspresent. Den luktar så gott av läder så jag inte kan låta bli att vara nära den hela tiden[för att ta mig en sniff]. Nu ser jag ju att den även matchar mina marockanska buffar perfekt!  



Den här lilla söta väskan, unnade jag mig själv. Har lyckats ha sönder nästan alla mina väskor, så det blev bra med påfyllnad på den fronten. Senapsgult är ju en favvofärg, och denna är så himlans petite och söt!



Ser ni ringen också? Denna vackra snäck- och silver-variant har blivit som ett andra skinn på mitt finger, en tunn och skön ring som jag till och med sover i!


Sen hittade jag också den sötaste buteljen, med trähuvud, turkost, guld och blommigt. En underbar parfy, som heter "Lovely Gypsy" från Boho Perfume. Som gjord!


Jo, sen måste jag också berätta att den här fina portmonän från Indien, som jag fick av Elsa, har varit den bästa följeslagaren, och rymt både mobil, pass, pengar och åksjuketabletter! Fantastiskt!

7 kommentarer:

Styleabaad sa...

Åh vad glad jag är att du använder den indiska lilla portmonnän! Jag använder min mest hela tiden, jag med :) Jag gillade verkligen också den lilla gula väskan, så himla himla söt!

Agnes sa...

Ooh my god, den gula väskan är helt underbar tycker jag!!

Ej Utgivet Material sa...

Ja, visst e den puttinuttig!

Och den är så himla praktisk, den vackra indiska. Så känner jag mig också lite extra speciell varje gång jag håller i den.. Tack för det Elsa.

Emmie sa...

den gula väskan, fab!!
och portmonän ja, den är jag ganska avis på!:)

Ej Utgivet Material sa...

Yeeeaaa =)

Kajsa sa...

åh, den gula lilla väskan. så himla fin!

Ej Utgivet Material sa...

Tack Kajsa! visste e den go?!