tisdag 26 april 2011

Påsksommardagar


På bryggan. Precis där vi bor nästan.




Magiska Körsbärsträd i Kungan [Ni vet där Paolo en gång var kung]





Flickor som blåser såpbubblor. Det tycker jag är riktig vardagsmagi.


Cyklandes med min biker.


Han kan tricks. Jag kan knappt cykla rakt.


Mitt i Djurgårdens idyll finns ett träsk. Helt galet är det. Visste ni det?


Där satt typ en gam. Känslan var lite döden-på-besök-i-en-rosenträdgård.


Ett av många unn i solen.


Matkoma i gräset med gassande sol och vad han nu drömmer om.
[Mig, hoppas jag såklart.]


Hur var er påsk?

7 kommentarer:

Emmie sa...

så jäkla fantastiskt med denna försommarvärme!!!

och hjälp vad galet med ett träsk, spännande!:)

Janna sa...

Gam, haha, jag dör av skratt! Och jag kan verkligen höra hur du säger det också.
Det måste ju vara en häger va? http://www.sofnet.org/index.asp?lev=1101&typ=1

Jag och Lee såg det där träsket en gång på en av alla våra cykelturer på Djurgården. Lika förvånade vi.

Ej Utgivet Material sa...

Jamensäkert en häger! haha. Men ändå. Typ gam och chocken av träsk. Jag hör mig själv säga det!Det var ballt med träsk. Lite som i True Blood. Döden och hettan. Men ändå, på Djurgården..?

OCh värmen är fantastisk.

Styleabaad sa...

Härligt med en försmak av sommaren! Det ser himla mysigt ut, älskar att cykla runt och ha pic niks och så... bästa sysselsättningen på lata vår/sommardagar. Och vad fin Kungsan är!!

Ej Utgivet Material sa...

Javisst! Det är svalkande att cykla omkring! For body and mind. Kungsanr som en rosa fluffig dröm just nu!

anydaynow sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
anydaynow sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.