torsdag 21 april 2011

Gla Påsk!


Jag har berättat för min Han att när vi var små så fick vi alltid sådana här gigantiska påskägg.
Så vad hände! Jo, han, min galna kärlek kom hem med ett till mig!


Och fyllt med alla mina favoritgodisar!



Exotisk frukt till exempel!


Sharonfrukt, färska fikon, passionsfrukt, naturgodis, pistagechoklad och Renee Voltaires chokladdoppade pumpafrön! Gah. Jag dregglar. 


Och under godiset, i en påse låg denna variant av One piece!


I julas skämtade vi på jobbet om hur kul det hade varit att få en varsinn one piece i julklapp.


Efter Jula kommer Påska!



Så ha en riktigt god och solig påsk nu!

6 kommentarer:

Styleabaad sa...

Vilken härligt påskägg!! Ser så himla läskande ut med allt gott...yum! Förra året försökte min man följa svenska traditioner och hittade ett påskägg som det du fick (inte så vanliga här!) och fyllde upp med godis. Sedan slog han inte det i presentpapper som han trodde att man borde göra...ha ha... så himla gulligt var det....

Ej Utgivet Material sa...

hahah helt fantastiskt ju! bra idé, alltid kul med presenter!

Janna sa...

Yum! Förutom den yuckiga sharonfrukten. Den enda frukt som växte i överflöd i vår trädgård i Oz. Otur för mig. Och otur för dig att du inte bodde där.

Glaaaad Pååååsk!

Ej Utgivet Material sa...

Haha! Ja det har du rätt i! Glatt!

Emmie sa...

härlig kärlek du har!
snajsig dress, spanade på nåt liknande på Gina t. tror jag det var, tänkte att å, en sån vill jag mysa i... leopardmönstrad, haha, en äkta hollywoodfru...:p
Glad påsk!

Ej Utgivet Material sa...

Hahaja! Glassigt! Mysiga hemmakläder är mycket trevligt när man ofta pluggar i soffan :)