måndag 4 april 2011

Vintagemässan! Vinn biljetter!


Snart är det dagas igen!
Förra året var en riktig hejjare, så bra anordnat på Strand, bilder från denna hittar ni här.
BakåtFramåt anordnande också Retromässan, som var nyligen, [checka här] ett kanonbra och kul arrangemang i luftiga Munchenbryggeriet. Hur kul det än är med interiör så tycker jag ju dock att vintageklänningar är snäppet vassare. Så jag längtar verkligen efter Vintagemässan!

Snälla Anna, som är en i gänget på BakåtFramåt har gett möjligheten att lotta ut fem gratisbiljetter!
Himla sjysst tycker jag. Så nu får ni passa på och tävla lite medan jag är bortrest! Vore ju jättekul för mig att få träffa er där på Vintagemässan också, så alla obekanta och bekanta, ta chansen nu!

Jag tänkte att vi gör som så, att ni tar och klickar på "Maila Leila" - knappen här bredvid och så skickar ni iväg en bild som ni gillar, fritt motiv, och skriver varför ni gillar den. Sedan presenterar jag era bilder och därmed er, vinnarna här på bloggen strax innan det beger sig.  Hur låter det?

Jag ser verkligen fram emot att se era bidrag och kanske så småningom få se er på Vintagemässan!

2 kommentarer:

Lonesome Mama sa...

Himla kul grej, synd bara att jag inte kan annars skulle jag lätt vart med och tävlat!

Ej Utgivet Material sa...

Ja vad synd! Det hade varit kul!