fredag 26 augusti 2011

Att bygga upp ett bröllop


Igår fick vi hjälp av dessa kreativa personer! Per och Agnes!


Vi har nu officiellt gått från planering till ett görande gällande vårt bröllop!


Jag kan ju inte avslöja för mycket, men vi tog bilder till vår initiala inbjudan.


Som vanligt, med Agnes och PEr, så gick allt otroligt smidigt och var väldigt kul.


All har vi fantastiska ideér och det kliar i fingrarna för att fortsätta rida det kreativa spåret fram..


Åh min man var så vacker.


Tack Agz & Per! Längtar tills nästa steg...och tack för detta!

3 kommentarer:

Agnespagnes sa...

Fina bilder! Det var en rolig eftermiddag. Och jag ska sluta äta kakor och jogga bort min dubbelhaka. HAHA!

Hanna sa...

Åh, spännande!! Ser fram emot resultatet. :)

Ej Utgivet Material sa...

åh jag med!!!