fredag 19 augusti 2011

Mindful Decorating


Jag gjorde i ordning några tavlor åt mamma att ha på sin praktik.



AG 47, finns det så att säga inspirationsväggar, med diverse budskap. Bland andra detta: " Att göra idag; Andas ut, andas in, andas ut. Ahhh." - Buddha.
Detta budskap fick gå längsmed vågornas eviga rörelse, en bild jag tog på stranden i Torremolinos.


Nu är textfärgen lite väl ljus på denna bild, med den står Mindfulness ♥ Heartfulness.
Detta blev någonform av kontenta av vad vi kom fram till i våra diskussioner om mindfulness, mina tankar om ämnet kan du följa här.


Även detta citat från Ag47s inspirationsvägg.
" Tro inte att du nödvändigtvis kommer vara medveten om din egen upplysning"- Buddha
Ett ganska humoristiskt buddhistiskt citat tycker jag. Även denna bild från Torremolinos, när vi kom ned första dagen och det är mamma som står nere vid havet.

2 kommentarer:

janna sa...

Vad fina! Och jag gillade ramarna till.

Alltså, det här med twitter. Jag fattar inte riktigt hur det går till. Ok, jag är lat också. Du får visa mig någon dag!

Ej Utgivet Material sa...

Tack! :) det kommer sig! Twittrandet alltså..