tisdag 16 augusti 2011

Världspremiär!

Idag får jag lov att berätta och visa vad jag gjorde i Milano i våras för Stadium!
Vi gjorde en KATALOG för alla kläder på Stadium och de vill ha mig på omslaget. Många av er kommer nog inte få katalogen hemskickad, den går bara ut till Linköping, Örebro, Uppsala, Karlstad och Sundsvall i ett initialt skeede. Men katalogen går numera att se [och beställa?]  på hemsidan [om man vill riva ut en idolbild på mig och ha på väggen...]. Bilderna är tagna vid Lake Como, vid en fantastisk gammal idrottsarena, som jag fotat lite grann HÄR.


Omslaget! Tadaaa!








Den här sista bilden är lite rolig, fötterna ser inte ut som mina, har på mig ett par storlek 37 när jag egentligen drar 40, det blir lite bisarrt.
Men vad tycker ni om bilderna? Jag tycker de blev intressanta med den gamla arenan i bakgrunden som ger en känsla av att gladiatorerna just krigat lite på arenan.

5 kommentarer:

Sandra sa...

Fin fina du!! Vad skojjigt med en hel katalog!
Kram!!!!!

Styleabaad sa...

Sagolikt fint kära du! Du är strålande vacker och bilderna är fulla av energi! Nu blir jag sugen på att dra till gymmet!

Emmie sa...

läckert värre! haha, jag säger som Elsa, jag blev jäkligt sugen på att dra iväg till gymet!

Ej Utgivet Material sa...

Vad kul att ni känner så, mission accomplished liksom =) Wohoo, träningspeppen !

Agnes sa...

Wow!!!! Skitsnyggt! Jag blir träningssugen och vill ha en egen katalog!