måndag 15 augusti 2011

Buisness Monday

Idag ser jag inte ut exakt såhär men känslan är densamma. Det är måndag och jag ska iväg på ett jobbrelaterat möte. Denna mötesoutfit är från ett annat möte som skedde i förra veckan. 
Känner ni det i luften? Att det är många möten på gång, nystarter, en fräsch början och nya förhoppningar som darrar i luften?
  Jag hoppas på att läget lättar för min mamma, gällande sorg men även gällande andra praktiska göromål. För min egen del så har jag spännande projekt på gång som jag hoppas blir av! När jag vet att det blir så får ni veta först såklart! Vad hoppas ni på inför denna höst?


3 kommentarer:

Emmie sa...

läckra du! lycka till!! spännande värre, ser fram emot att få höra mer.
denna hösten ser jag fram emot att hitta en större lägenhet, vi söker med ljus och lykta, en etta på 43 kvadratmeter börjar efter tre och ett halvt år av samlande tillsammans, att kännas lite trång... och att få ordning på pms/pmd. har vart så dålig hela sommaren, men nu har jag beslutat att slänga mina anledningar till att inte testa antidepressiva tabletter, och ta detta som sista hjälpen, jag har gjort vad jag har kunnat med yoga och annat. och jag har så dåligt samvete för jag har inte läst din uppsats, men snart så skall jag hitta orken och lusten! kram!

Styleabaad sa...

Spännande! Hoppas dina möten gått bra! Jag hoppas hösten bjuder på ett skönt skriv-flow och sen en efterlängtad resa!

Ej Utgivet Material sa...

Emmie: Hoppas ni hittar något större, vet känslan av trångboddhet... lätt klaustrofobiskt. Trist med pms/pmd och tabletter, men man får göra det bästa av vad man kan, hoppas det blir bra för dig. Ha definitivt INTE dåligt samvete för att inte hinna läsa, det vill jag inte bidra till. Livet har ofta tyngre prioriteringar och det ska du inte ha dåligt samvete för!

Elsa: Ja, hoppas ditt skrivande rullar fint! Har ni/du planerat någon resa eller obestämt än?