söndag 28 augusti 2011

Sunday Brunch


Åh, igår var vi hemma hos min vackra, kloka, snälla, helt underbara vän Sandra ( ja, jag erkänner, sedan första dagen vi sågs så har jag varit lite kär i henne).
 Den absolut bästa arbetskollegan jag någonsin haft och otroligt fin själ.


Bilden är inte av den bästa kvalitet.. men jag ville visa Sandras fina klänning, som var hennes mammas klänning en gång i tiden. Hur fin är hon inte i den. Tack för underbar kväll igår du fina, tack för delade tårar, skratt, skumpa och dans! Du är, och kommer alltid vara, en soulmate.


Idag var vi ruggigt slitna och brunchade med familjen på taket.


Jag brassade på american pancakes. Avnjutes bäst med färska bär, sirap och florsocker.



Mamma hade med sig goda tillbehör.



Anders hade nästan rånat Petite France på aprikosbröd, valnötsbröd och x antal olika brioche (bullar)!


Precis vad vi behövde!

6 kommentarer:

Sandra sa...

Älskade Leilur. Jag är lite kär i dig med:D

Tack för igår!!! Helt fantastiskt, underbart, skojjigt galet kul!!
Bästa Han var den bästa!
KRAM!

Mona Wallin sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Mona Wallin sa...

Det var grymt kul att träffa dig igår. Både du och Sandra har häftig energi, love it!

Ej Utgivet Material sa...

Åh tantur och monur! Fina karaktärer är ni, må vi ses en massa mycket mer!

Emmie sa...

mmmumsigt!!

Styleabaad sa...

Ah, gott med pannkakor dagen efter ; )