söndag 14 augusti 2011

Från lördag till söndag


Lagom tidigt i lördags var jag uppe och åt en frukost i ensamhet för att sedan svettas lite på gymet.


Sen tog vi med oss lillkillen [som inte är så liten längre] och gick ut i skogen.


Lite frihet i mother nature var det utmärkt läge för igår.


Solen strålar kämpade sig genom grenverket och vi var rätt nöjda med att spatsera omkring.


Ormbunkar tycker jag är ett av naturens vackraste mönster.



Färgerna var otroligt klara en dag som denna.




På kvällen tog vi oss lagom långt bort. Ned på gården. Här gjorde vi alla vad vi kan bäst.


Vi drack mitt hittelöns-vin [jag återfann min grannes mobil häromveckan] i mys-stassen. Sedan blev det Stockholmsspelet tills ögonen gick i kors.


Och nu, söndagsmorgon, är vi ganska trötta...


Vad har ni haft för er?

4 kommentarer:

Janna sa...

Jag har varit på kräftis hos Emelie och Fredrik på Väddö, mysigt.
Idag ligger jag i sängen och lider dock, en effekt av den mysiga gårdagen, haha.
Lee är också förtjust i ormbunkar förresten.

Emmie sa...

åh, fantastiska naturbilder!!
igår och idag har jag jobbat, typ det. inget spännande. men ikväll skall vi iväg till ett kompispar och dricka lite kvällste!

Agnes sa...

Jag har tagit en överdos adrenaliner och endorfiner.

Ej Utgivet Material sa...

Janna; det lät himlans bra! Mysigt!

Emmie; naturens bjuder alltid på det vackraste. Jobba är ju livet det med! Kvällste lät också som en bra idé!

Agnes; Jamnehejja dej, så himla starkt att springa loppp!