tisdag 2 augusti 2011

Den arabiska natten!


Dagen började med att vi överraskade vår vän Bella som fyllde 40 år i lördags. Jag hade med mig wrestlermasken och den passade Jill väldans bra! Så vi gömde henne i den.


Helt oväntade satt hon och drack latte på favvohaket.


Vi släpade med henne till hennes frisörsalong, dukade upp med massa skumpa och snacks och sedan kom en magdansös!


Jag var riktigt pepp!


Bella med!


Magdansösen var grym! Och log hela tiden...


Bella med!


Vi fick publik!


Och fler i gänget blev danssugna...


skakaskakaskakaskaka.


Ibland blev det lite regressioner..


Brottarbus.


Superclara

Lelle, queen of fun!


Haha Lelle, kunde det här med ansiktsuttryck...


Härinne spänner ni de raka magmusklerna!


Que?


Pusspusspuss


Sedan kom en möhippa in!


Frisör-Bella var snabb och fixade till frillan! Precis vad jag säger till Jill i hörnet i däruppe...


Hahahaha! 40! Det är inte sant, sa möhippebruden och så skrek hon till sina vänner;
Ta en bild på hur jag önskar att jag ser ut när jag fyller 40!


Sedan bytte vi om det mer lämplig (?!) klädsel.


Frillan fixade frippan.
[Ser ni det fantastiska taket, jag ska fota därinne någon dag det är så vackert]


Piffade tjejer.


Sen blev det bästisbilder i taxin.



Sen blev det gruppbilder utanför restaurangen, jag gillar ouppstyrt bäst.


Vissa vill visa muskler, andra stryptag. Jorå.


Inne på Beirut Café var det vackert.


Matmatmat.


Skrattskrattskratt.


Några muskeldyrkare tillkom.




Helt vanligt.


Roliga Lelle! Vicken tjej asså.


Snabba Clara.


Bella återberättar kidnappningen med vår present på huvudet. Hon trodde att hon skulle få köra ett brottogram a la Musse.


Gött.


Vi flyttade ut och brassade vattenpipa.



Ah, min vackra man!


rökrökrök.


Sen var det dags för en liten kofta, men bara en tunn, det var ju tropisk värme hela natten!


Och sen blev det mera fest!

Men hörni, det här var inte ens hälften av bilderna, så det blev faktiskt en film av det. Så om ni inte fick nog av bilderna så har ni här hela storyn. Nästan.

2 kommentarer:

Styleabaad sa...

Wow vilken dag alltså! Älskar magdans, så himla roligt!! Vilken härlig guldig outfit du har där på sista bilderma!!

Ej Utgivet Material sa...

Ja det var en fantastisk dag till natt =) Efterlängtad kan man säga.
Och tack! Guld är kanske min bästa sommarfärg tror jag.