onsdag 17 augusti 2011

Hej Sol!


Idag var ju äntligen solen framme en sväng igen.


Abra var toknöjd och rullade omkring i solen på golvet och riktigt göttade in sig i värmen.


Nöjd fnatt.


Hela lägenheten verkade liksom lite extra nöjd och stoltade upp sig.



Fick jag för mig i alla fall.


Här hänger en stolt klänning som ska med ut på äventyr i ett litet projekt som ska avfyras på måndag.


Fint nog fick jag också kaffesällskap av fästis [aka fästmannen/min han/sambon/kärleken i mitt liv].

Vad har ni haft för er idag? Några solchanser?

[p.s.Tack för alla fina tillrop på katalogbilderna..!]

3 kommentarer:

Emmie sa...

solglimtar mellan regnskurarna och någorlunda varmt lyder rapporten för idag! spännande med klänningen!! och überläckra tånaglar!

Styleabaad sa...

Härligt med sol! Vad fint ni har det, älskar din lilla hylla! Här har det varit över 30 grader och sol idag men jag har suttit inne och skrivit som en dåre. All sommarens energi har fullkomligt sprutat ut ur fingertopparna ;)

Ej Utgivet Material sa...

Emmie; jamen det vädret för ju duga fint! passar på att ha så galna färger som möjligt medan man har lite färg för det =) Tack!

Elsa; Gud vad kul att höra, hejja dej och skrivandet! Vem hade anat att den slitna loppis-hyllan för en tia skulle bli så bra?! (Jo jag anade lite...) och tack! vi trivs bra i lyan =)