tisdag 30 augusti 2011

Fridhemsplans vintage


I fredags mötte jag upp en vän jag inte sett på länge.


Vi började med en tidig lunch sen tog vi oss en svängom runt Fridhemsplan.


På Myrorna hänger klänningen kvar som jag suktat efter hela sommaren.


Det fanns också så många andra fina plagg! Som denna blommiga sjuttiotalare.


Jenny gillade en blus.


Jag hittade ett annat mästerverk..


Kolla kragen.. sextiotal deluxe!


åh denna fina dress i förklädesstil.






Dessa fåtöljer var väl helt underbara i glanset.


På Grandpa fanns en frän kofta.


Och Jenny hittade en Rodebjer.


Sedan hamnade vi på Yesterdays.




Ah, dessa skor alltså!


Denna koboltblå dress ville jag ha med mig hem.






Åh denna blus till ett par utsvängda jeans i höst. Smarrigt.






Denna dress hade en cool dragkedja fram och de finaste färgerna enligt mig!


Och så såg läget ut runt Fridhemsplan i Fredags! Vilken var din favorit?

6 kommentarer:

Janna sa...

Jag och Lee har precis fått en sån fåtölj i present för att Lee hjälpte till att flytta en soffa från Rimbo till Hedemora. Fast lite mörkare och i grönt/blått tyg. Vi har typ världens billigaste hem nu :) Soffa 500 kr, matbord 150 kr och fåtölj 0 kr. Vi fick en stor fin gammal skänk också, på köpet när vi köpte soffan. Älska återanvändning!

Ej Utgivet Material sa...

Det är så vi rullar!

Ej Utgivet Material sa...

Vad saknas nu då? Ngt jag kan bidra med? (vi har för mkt stuff)

Styleabaad sa...

Åh min favorit var definitivt den koboltblå klänningen och den lila med rosa/orangea blommor (näst sista bilden) - fick något följa med hem?

Ej Utgivet Material sa...

Nej tyvärr alltså.. men hade något fått följa med hade det definitinvt varit något av de två! Underbara färger!

Janna sa...

Åh, haha, ett nattduksbord kanske? har du något på lager :)