lördag 6 augusti 2011

Ej Utgivet Material presenterar.. Sommar.. under the Sycamoretree.

Prideparaden till ära tänkte jag se så här festlig ut ungefär! Happy Pride på er!


Nära där vi bor, finns det ett vackert träd.
[Bland flera..]


Fungerar utmärkt som fotoram, tyckte vi.


Jag har på mig en klänning som jag ägt länge, från Rules by Mary.


Vippig, blåsig , puffig och lätt, kanske den bästa sommarvarianten.



Till det, mera blått och guldigt såklart.


Ringen är nog från Accessorize vill jag erinia mig.


Örhängen därifrån med, klockan en Quartz, födelsedagspresent från min han och armbandet en present från Cassis, inhandlad av mamma.


Halsbandet är ni ju väl bekanta med sedan tidigare...från Ag47 såklart.


På vägen hem stod det en babyrosa chevrolet parkad på gatan..


Så då var jag tvungen att svassa kjoltyget lite med denna glassighet också,
tyckte min han som står bakom kameran.


svass svass katten!


Happy Pride på er! Hoppas ni får en skön lördag!

3 kommentarer:

Emmie sa...

haha, jättefin och jag gillar verkligen de med bilen!:) superläcker färg på klänningen!

Styleabaad sa...

Turkost är verkligen din färg, du är urtjusig!!

Ej Utgivet Material sa...

Tack hörni! Det är en favvosommardress, färgen lämpar sig med sol och rosa cheva =)