lördag 20 augusti 2011

Klippet! Magica De Sax!


Nu är det så att det var på tok för längesedan jag klippte mig.


Som tur var är har jag en av de finaste vänner som dessutom är frisör!
Ni kommer väl ihåg Bella? Hon är en av innehavarna på Magica de Sax vid St Erikplan.


Så dit tog jag mig i fredags.


Och passade på att beundra kanske den finaste lokalen att ha en frisörsalong i som jag kan tänka mig.


Med kakelugn och det vackraste taket.




Osså finns en massa snygga frisörattiraljer.




Samt en fan-wall på Pink, Bellas mammas hund, som är en annan innehavare av salongen.


Klippklippklippsnacksnacksnackklippklippklipp och sen vart jag klar!


Så innan var det lite såhär...


Efter blev det såhär, Hej Lockar!


Och tack världens bästa Bella!

2 kommentarer:

Styleabaad sa...

Snygging där! Så himla skönt med fräscha toppar efter sommarens slit av sol och havsbad!

Ej Utgivet Material sa...

Tack! Ja, verkligen, hamnade i en kritisk punkt där det liksom inte ens gick att fingerkamma längre.. sedan hoppas jag på att kunna bygga på en bra längd till bröllop nästa år, så då får jag ju klippa lite grann bara så det växer fint...